Si Comel


Hi Semua! Assalamualaikum :D hehee dah lama saya tak update blog. Rasa rindu pulak kat blog and kawan-kawan saya. Awak rindu saya tak? Ape dea awak tak rindu saya, awak jahat lah taknak kawan awak lagi dah. eheh lupe nak tanye awak semua sihat tak? Yelah sekarangkan musim demam, saya pon demam tau :) 

Hari nie paling menyedihkan dah dua hari saya tak datang sekola disebabkan demam :( hmmmm.... Pelajaran pun banyak tinggalkan ohh so sad dude :( dah lah tahun nie saya SPM. Ohh cuak gilee bile dengar pasal SPM nie. Saya harap sangat SPM nie saya dapat A+. Pray for me. Pray for me... Semalam saya dapat BB dari my mum hoho saya tak sangka my mum belikan saya BB jugak. Ramai orang dah gune BB, saya baru nak gune BB nie hah, takpe lah asalkan saya ade BB. saya gune BB Bold not Curve :) My mum kata tak lama lagi sister saya nak beli Ipad tuh yang saya tak sabar tuh. 

hah saya lupe nak cerita pasal hari sukan SMK SEGAMBUT JAYA 2012. Tahun nie best lah jugak -,- tahun nie saya tak masuk acara pape pun sebab saya malas nak lari nanti muke comel saya hitam :P hewhew. kidding jea dude. Saya tak masuk sebab saya ade penyakit asma lagi pun saya dah gemok, gemok sangat-sangat ohh. kalau awak tak percaya awak bole datang rumah saya. Hahaha rumah kuning is myteam, saya sayang rumah kuning sampai bile-bile :D rumah kuning dapat number 3 okay what daripada dapat number 4 macam rumah hijau. rumah hijau go to hell oppss jangan marah k dude :) K Peace! byee