Bored


Assalamualaikum. Hari nie aku bergitu bored. Balik jea sekola aku terus pergi bilik tukar pakaian semua. Then tengok phone ade tak orang text or call aku. hm rupenye takde ohh so sad :( bile dah bored sangat-sangat aku terus bukak laptop online and dengar lagu. Bf aku pulak budak asrama setiap petang aku bored takde sape nak text dengan aku. kesian ken aku nie? Bile malam barulah bf aku text aku, text pon kejap jea tau. bapak bored. Hmm act aku tak bole berjauhan dengan jikie. Aku nak sangat bersama dengan jikie setiap masa. gatalnye aku nie ken babe? Dah dua minggu aku tak meet jikie macam dua tahun pulak aku rase. 

Jikie aku kat sini selalu engatkan kau. Aku nak sangat satu sekola dengan kau sayang :( tapi semua tuh tak mungkin ken yela tahun nie aku last sekolah. Takkan aku nak pindah sekola lagi pon aku tak berapa suke masok asrama nie. Grr asrama sangat membosankan balik sekola pon lambat. Jikie do you love me? awwwwwwwwww Iloveyoutooo keypeng :D Jikie engat kat sana jangan nak mengatal jea. Aku nie masih wife kau tau. Heheheee k aku dah taktahu nak post ape lagi. Kbyeee!